... mert laikusként építkezni vicces

Első építkező, aki az őrület felé tart

Programajánló építkezőknek: Tervcafé Budapest és Győr

2017. augusztus 25. - Első Építkező

terv-cafe.jpg

Korábban már írtam egy bejegyzést, hogy honnan okosodik az "ecceri" építkező, akkor arra jutottam, hogy nem egy marketinggel túltolt workshopból. Nem fogok ellentmondani magamnak, igaz egy rendezvényt ajánlok nektek, de teljesen más tematikával, teljesen más küldetéssel. Miről is van szó? Kattints! 

Több bejegyzésben ajánlottam már az "Építem a házam" könyvsorozatot, ami több esetben is mankót jelentett az építkezés során. A könyv nem azt tanítja meg, hogy hogyan rakd le a téglát, hanem azt, hogy hogyan igazodj ki életed talán legnagyobb és legköltségesebb projektjében. Sokszor jól jöttek a könyvből tanultak, magamon is meglepődtem, hogy milyen keresztkérdéseket és észrevételeket tudtam feltenni a kőműveseknek. Há' a végén műszaki ember leszek. ;)  ( amivel aztán senki sem járna jól).

Tehát adott egy nagyon jól és tudatosan felépített könyv, ami végigkísér a tervezéstől egészen a belső és külső csicsázásig, megkockáztatom, hogy must have még azoknak is, akiknem eddig is többet mondott a sávalap és a kefni kifejezés mint nekem. 

A Tervcafé gyakorlatilag nem más, mint a könyv szerzőjének rendezvénye(sorozata). Felkerestem telefonon, feltettem a kötelező marketinges kérdéseket, "kiállítók lesznek? belépő? tematika?", na itt jön a nagyon szimpatikus meglepetés. A rendezvény nem a nagy gyártók marketingkitelepülése, a fókusz valóban azon van, hogy az építkezők első kézből (külsős) szakemberektől kérdezhessenek és kaphassanak választ.

Részletekkel inkább nem fárasztok senkit, azt javaslom, hogy nézzétek meg a Tervcafé honlapját:

https://www.epitemahazam.hu/tervcafe/

Időpontok: 

Szeptember 13 - Győr ( én mindenképpen ott leszek )

Szeptember 20 - Budapest

 

Ha a rendezvény ad annyit, mint az Építem a házam könyvsorozat, akkor mindenképpen érdemes elmenni! Ti ott lesztek? Én igen! ;)

( jut eszembe, ma elkészül a főfalazás, hamarosan egy nagyobb bejegyzéssel jelentkezem ;) )

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoepitkezo.blog.hu/api/trackback/id/tr6212778736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása