... mert laikusként építkezni vicces

Első építkező, aki az őrület felé tart

Támogatás

2017. május 17. - Első Építkező

Dobpergés, világmegváltó ötlet, ebből lesz meg a ház 80 %-a!Kérem alásan itt kezdődik az igazi móka a KÖZÖSSÉGI FINANSZÍROZÁSON alapuló családi ház építkezés Először Magyarországon, először a világon, ebbe kell fektetni a zsebpénzt mert az nekem jó lesz!

Röviden az üzleti modellről:

  1. Létrehoztam egy paypal donate gombot
  2. Ezen el tudod küldeni az összes pénzed, amit amúgy magadra / szeretteidre is költhetnél
  3. Én a befolyó összegből megveszem a 15 cm grafitos szigetelést, az ablakokat, kifizetem a szakmunkásokat
  4. Mindenki nyer és boldog!

Valójában just for fun, kíváncsi vagyok, hogy ez mennyire működik, a befolyt összeget pedig vagy kis fókákra, de inkább xanaxra (nem tudom mennyi a piaci értéke) és sörre költeném azokon az estéken, amikor remegve fekszem az egyik sarokban, mert szétbsz az ideg.

Itten a gombö':

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoepitkezo.blog.hu/api/trackback/id/tr7112511975
süti beállítások módosítása