... mert laikusként építkezni vicces

Első építkező, aki az őrület felé tart

Valami talán elindult

... avagy már tudtam mire pénzt költeni

2017. május 05. - Első Építkező

18278906_424753801215930_5823869615431624694_o.jpg

Soha nem gondoltam volna, hogy bármire is ilyen örömmel fogok költeni (oké, a helyi Gézengúz Alapítványt mindig támogatom), de végre eljött a nap! Vízmérőóra, árambekötés, előrelépés a gépészetben és a kőművesnél. Lassan, de biztosan megindulnak a munkák csak a tervező.... mindig a fránya tervező. Na de mennyi is volt az anny? Egészen pontosan... 

163 200 Ft

121 000 Ft a villanyórabekötés, dupla villanyóraszekrénnyel (mert lesz H áram), teljes ügyintézéssel, szükséges kábelezéssel, anyámkínnyával. Cakkumpakk. Jó ár? Remélem, 3 szaki közül Ő volt a legszimpatikusabb emberileg és árajánlatban is

36 000 Ft vízóra bekötés a Pannonvíznél, ez előleg, de állításuk szerint ez fedezi a bekötést és a kütyüt is, nekem csak a vízóraaknát kell biztosítanom. Szerencsétlenkedtem a kirendeltségen egy sort, sztornóztak és telefonálgattak párat, de megoldották a szerencsétlenkedésemet. Visszamentem és vettem nekik egy gigameganagy tábla Milkát. (hozzáteszem nagyon tisztelem őket a munkájukért, kb 10 percet vártam, az idő alatt olyan alpári mocskos emberek ordibáltak velük, hogy grrrr... tartozás, tartozás tartozás, valaki több mint 400 ezret halmozott fel "pedig már fél éve nem mostem géppel". ).

3600 + 2400 (asszem) Ft földhivatali papírok meg ilyenek. Persze ezt is elkrtam (a rendszer valamiért rossz településre hozta ki a helyrajzi számot, valszeg automata kitöltés miatt, de eh.. hosszú). A lényeg, hogy jeleztem a hibát, a Földhivatalos csávó nagyon normális volt, mondta, hogy írjak hibabejelentést, az OTP visszautalja majd. ÁMEN.

Szóval most, hogy megint perkáltam, érzem, hogy haladnak a dolgok. Lassan, komótosan, de talán lesz ebből az építkezésből valami.

+ még valami, spoiler / update: beláttam a szobákkal kapcsolatos problémákat, nagyobbak lesznek az ablakok ;) Majd erről is bővebben. :)

>> Facebook itten <<

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoepitkezo.blog.hu/api/trackback/id/tr5912483995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása